דבר העורך

קוראים נכבדים שלום וברכה,

שנה קשה חלפה על כולנו, והתפילות בתחילת שנה זו תקבלנה משנה תוקף, וחזקה על כל אחד מאתנו שיכוון יותר, שיתאמץ יותר, שיתחבר יותר למקום שלו כבן המתחטא על אביו. מומלץ מאד לקרוא, סליחה – ללמוד – את מאמרו של הרב מנשה בן-יוסף לפני שניגשים לראש השנה, כדי לקבל מושגים אמיתיים על מהותו של יום, ועל-ידי כך להתחבר יותר. 

אנחנו ב'קדושת ציון' עורכים את חשבון הנפש שלנו כאגודה, תוך אוזן קשבת לרחשי לב הציבור האדיר בכמות ובאיכות שנעשה יותר ויותר מעורב, מביע את דעתו ומפרה את החשיבה בקרב המערכת. אין כל ספק, שהטלטלה הנוראה שעברנו מחייבת הגברת הילוך משמעותית בכל הקשור למערכה הרעיונית בה אנו מצויים בלב לבו של בית המדרש ובחיים הציבוריים שמחוצה לו. ממילא, עלינו לשנס מתנינו ולקבץ את כל הכחות העומדים לרשותנו כדי לעמוד במשימה האדירה, וכן להשתמש בכלים חדשים, הנצרכים להצלחת המערכה.

אנו ב'קדושת ציון' מתפללים, ומבקשים שתתפללו עמנו, שתהיה זו שנה של גילוי כבוד שמים, ומלכותו בכל משלה, וגם באגודתנו אשר זו משימתה, נשתדל לקדם את המהלכים הנכונים, היעילים והחזקים ביותר על-מנת להפיץ את הבשורה ככל הניתן.

לעת עתה לרגל השנה החדשה, אי"ה אנו רוצים לבשר על הרחבת הפעילות באמצעות מאמר יומי שיפורסם לתפוצה בדוא"ל, מתוך תקוה שתהא זו סנונית ראשונה, לקשר יומי ורציף,  לקראת הפקת מערכת עדכונים דיגטלית קבועה. שתהווה בעזר ה' מעין 'עיתון', אשר יאיר את אירועי היום המתרחשים באורה הבהיר של התורה והאמונה. מלבד זאת, תהיינה בעזר ה' פעילויות נוספות, והציבור יעודכן עם כל התפתחות.

בנקודה זו אנו פונים אליכם, הקוראים הנאמנים, שתכירו בגודל השעה ובגודל האחריות המוטלת עלינו, ותרתמו איש איש כפי יכולותיו בגוף, ברוח ובממון, כדי שנזכה לקדש את שמו של א-להי ישראל ונראה יחדיו את מלכותו פרוסה על-פני תבל ומלואה.

תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה,

שנה טובה וגמר חתימה טובה לכם, הקוראים הנאמנים, לפעילים המסורים ולכל בית ישראל,

שלכם – העורך.

כתיבת תגובה