בית המדרש (74) – מלחמת דת? לא לפחד מזה!

כל הפרשנים והפוליטיקאים שאתם מכירים, כולם כולם פוחדים פחד מוות ממלחמת דת.
הם לא רוצים להודות בעובדה הבאה – חמאס ושאר מרעיו, ג'יהאד איסלמי, חיזבאללה ואיראן, כולם כולם חוסים תחת כנפי האיסלם. הם מנהלים נגדנו מלחמת דת בכל מקרה. ואנחנו? מנסים לנהל מולם 'מלחמה חילונית'.

אנחנו דומים כמי שרוצה לשחק שחמט על לוח שש-בש. זה פשוט לא מתאים.

למה 'מלחמת דת' לא מפחידה אותי, אפילו מדרבנת?

כמה סיבות:

ראשית כל, היהדות איננה דת. דת היא מערכת טקסים שאינה קשורה בהכרח למהלך החיים שלך. נוצרי אדוק ילך כל יום ראשון לכנסיה, ואם הוא קתולי הוא גם יכנס אל הכומר להתוודות על חטא זה או אחר. אבל במשרד, בבנק, בסופרמרקט או בכביש – אין שום קשר בין הפעילות שלו לבין נצרותו.

יהודי, להבדיל, מרגע קומו בבוקר ועד עלותו על יצועו, מיום לידתו עד יום קבורתו, הוא קשור ומהודק למשימה: אתה נציגו של מלך מלכי המלכים! עליך לפעול בהתאם להוראותיו!

לכן היהדות איננה 'דת' אלא אורח חיים מלא.

שנית, עלינו לומר לגויים בשפה שהם מבינים, כי יש ליהדות עליונות מוחלטת על פני כל הדתות האחרות, במיוחד הנצרות והאיסלם. זה לא 'פוליטיקלי קורקט' לכתוב דבר כזה, אבל אני חוזר ואומר: יש ליהדות עליונות מוחלטת על פני כל הדתות האחרות, במיוחד האיסלם והנצרות.

מדוע?

כי הנצרות, ואחריה האיסלם, קמו על ברכי היהדות. שתיהן מאמינות כי התנ"ך הוא ספר שמימי, אלא שהאיסלם טוען – "מוחמד הוא הנביא האחרון ומעל כולם". והנצרות טוענת "א-להים החליף את העם הנבחר בעם אחר, באלו שמאמינים בישו".

בכל מקרה, שתיהן מודות שאכן יציאת מצרים ומעמד הר סיני היו ואירעו באמת. אבל שתיהן גם טוענות שהיה להם איזה 'נביא' שזכה להתגלות שמימית. נו שוין, אנחנו טוענים טענה הרבה יותר גדולה. אנחנו יצאנו ממצרים כקבוצה של שש מאות אלף איש, וההמון הזה כולו ראה את ההתגלות בהר סיני.

כִּי שְׁאַל נָא לְיָמִים רִאשֹׁנִים אֲשֶׁר הָיוּ לְפָנֶיךָ לְמִן הַיּוֹם אֲשֶׁר בָּרָא אֱ-לֹהִים אָדָם עַל הָאָרֶץ וּלְמִקְצֵה הַשָּׁמַיִם וְעַד קְצֵה הַשָּׁמָיִם הֲנִהְיָה כַּדָּבָר הַגָּדוֹל הַזֶּה אוֹ הֲנִשְׁמַע כָּמֹהוּ? הֲשָׁמַע עָם קוֹל אֱ-לֹהִים מְדַבֵּר מִתּוֹךְ הָאֵשׁ כַּאֲשֶׁר שָׁמַעְתָּ אַתָּה וַיֶּחִי? אוֹ הֲנִסָּה אֱלֹהִים לָבוֹא לָקַחַת לוֹ גוֹי מִקֶּרֶב גּוֹי בְּמַסֹּת בְּאֹתֹת וּבְמוֹפְתִים וּבְמִלְחָמָה וּבְיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה וּבְמוֹרָאִים גְּדֹלִים כְּכֹל אֲשֶׁר עָשָׂה לָכֶם ה' אֱ-לֹהֵיכֶם בְּמִצְרַיִם לְעֵינֶיךָ?

אין, לא היתה ולא תהיה שום דת הטוענת להתגלות שמימית בפני המון עם. רק היהדות טוענת לכך ושתי הדתות האחרות מודות שזה אכן היה. מאיפה החוצפה שלהן לעמוד מול היהדות כשווה בין שווים?

ודבר אחרון, כמה פעמים שמעתם סביבכם את המשפט הכוזב: "כל הצרות של העולם נובעות ממלחמות דת, כל המלחמות, כל שפיכות הדמים באו מן הדתות".

אז לא, חברים, זהו שקר לפחות כל עוד מדברים על המאה העשרים.

תעשו קצת שיעורי בית ובדקו את הנתונים של שלושת הרוצחים הגדולים בהיסטוריה: סטאלין רצח בין 11 מליון ל-40 מליון איש.

היטלר – 64 מליון כולל הששה מליון שלנו.

מאו צה טונג: 30-40 מליון סינים, אנשי מדינתו שלו.

אחריהם מדדה בפער גדול עריץ אחד מקמבודיה, קוראים לו פול פוט, הוא רצח מליון ושבע מאות אלף איש בתוך כמה שנים.

ומה המשותף לכל הזבלים הללו? אף אחד מהם לא היה 'דתי' בשום מובן, כולם היו אתאיסטים!

אז תפסיקו להבהל ממלחמת דת, כי דווקא במגרש הזה יש לנו יתרון מוחץ: אנחנו בשם ה' א-להינו נזכיר.

רק עוד פרט כאן – אנחנו עצמנו צריכים להאמין בו באמת…

החיילים בשטח והעם כולו יותר ויותר נמצאים בתודעה הזו, חסר רק מנהיג המחובר ליהדותו שלא מפחד ממלחמת דת ושינהיג את כל האומה לעבר הנצחון הגדול!

בברכה,

אלחנן רפאלי, ביתר עילית

כתיבת תגובה