דבר העורך (בסוף הגליון)

קוראים יקרים שלום וברכה,

כולי תקוה, שהגליון הזה היה עבורכם מקור להתעצמות והתעוררות לדרישת ציון, לחיזוק האמונה בתורה המסורה מדור דור ולביסוס ההכרה, כי ה' שוכן בציון, והשגחתו חופפת על עמו תמיד, וביתר שאת בדורנו, אשר זכה לראות בהתגשמות דברי עבדיו הנביאים הנאמרים באמת, ועוד חזון למועד, כאשר נזכה לראות בקיום נבואות הנחמה במלואן ובתפארתן. 

מלבד כל זאת, אני מקוה שהקריאה העניקה לכם הנאה ועונג בצורתן הפשוטה והטבעית, שהרי אינו דומה גליון חגיגי היוצא לכבוד ימי מועדנו, לגליון רגיל היוצא במהלך השנה. בשל המצוה שנצטוינו לשמוח ולהתענג, ומאידך בשל היעוד של אגודת 'קדושת ציון' להנחיל את אותם ערכים שאנו רואים בהם חיוניים בדורנו – בחרנו בצורת גליון מקורית זו, אשר משלבת דברי הגות ורעיון עם כתבות מעניינות, ראיונות מרתקים, סיפורים של אנשים ועוד דברים המרחיבים את הלב.

אני מבקש להודות מעל במה זו לכל הכותבים ולכל העושים במלאכה מאחורי הקלעים, אשר ערכם לא יסולא בפז, ואשר שכרם הוא התהודה הנפלאה שאנו מקבלים מכם, הקוראים היקרים.

נשמח, כמו תמיד, לענות על שאלות ביחס לכתוב בגליון זה וביחס לכל פרסומי האגודה, וכן לעמוד לשרותכם בכל דבר וענין בכתובת הדוא"ל  kdst.office@gmail.com 

אגודת 'קדושת ציון' אינה שוקטת על שמריה, ומיד אחרי הפסח אנו נערכים לועידה הגדולה של האגודה ביום כ"ח אייר בבניני האומה בירושלים. השנה יהיה זה אי"ה מעמד אדיר לכבודה של תורה ולכבוד ארצנו הקדושה, בה בחר ה', ונבקש מכולכם לשריין את התאריך בו יוכרז ברמה, כי דבר א-להינו יקום לעולם, כי ה' אוהב את  עמו ושכינה חוזרת למקומה, וכי הציבור החרדי מתחבר למהלך הא-להי בבריאה ולוקח אחריות על גורל האומה כולה.

כפי שניכר לכל, הפעילות הולכת ומתרחבת, הפצת הגליון גדלה בהתאם, הכנסים נעשים יותר גדולים, עוצמתיים ומרשימים, ושאר הפעילויות – כדוגמת שבת ויחי בחברון, הטיולים בשומרון, סיבובי השערים, הקמת המאחזים ועוד ועוד – הכל גדל בהקף ובכמות, והדרישה מהשטח עולה יותר ויותר. העול הכספי הנישא על כתפי האגודה עולה בהתאם, והנכס העיקרי שבידינו הוא אתם – הקוראים הנאמנים, אשר מבינים את החשיבות היחודית שיש לפעילותה של 'קדושת ציון', שאין לה אח ורע בשום ארגון אחר.

כדי שאכן נעמוד ביעוד האדיר ובפעילות שמתרחבת כל העת, אנו זקוקים לעזרתכם בנשיאה בעול מתוך שותפות של אמת בדרישת ציון על טהרת הקודש. אני יודע היטב, שקוראינו, אשר כולם אמונים על חיי תורה ויראה – גם אלו השוקדים על תלמודם כל היום, וגם העמלים לפרנסתם וקובעים עתים לתורה – אינם משופעים ברובם בממון. ועם זאת, כאשר מבינים את הערך של מה שנעשה כאן, ניתן לעשות מאמץ וליטול חלק במפעל האדיר הזה. הדברים אמורים ביתר שאת כיום, כאשר הנלחמים בה' ובתורתו מוזילים מכספם וזהבם על-מנת לקעקע בארצנו כל דבר שבקדושה. בזמנים כאלו, אסור לעמוד מנגד.

לכן נבקש לפני הכל, שכל אחד במקומו יקבל על עצמו להפיץ את הגליונות ולהשתתף בהוצאות הדפוס וההפצה. כמו כן, המרים תרומה קבועה של 36 ש"ח ומעלה, נשלח לו בעז"ה כל גליון חדש הביתה בדואר.

מלבד כל זאת, נבקש מכל מי שיש לו ולו מעט יכולת כלכלית – שישתתף בהוצאות הפעילות בתרומה קבועה של 100 ש"ח לכל הפחות, ומי שיכול להתאמץ יותר – שישתתף ב-200 ש"ח. כל שקל מסייע בעדנו להוציא לפועל את החזון הגדול.

אין צורך לומר, כי כל מי שיכול ליטול חלק בפעילות המעשית של האגודה בכל צורה שהיא – נשמח מאד שיצור אתנו קשר בדוא"ל הנ"ל או בטלפון 052-7680494.

בברכת חג פסח כשר ושמח, ושנזכה לאכול יחדיו מן הפסחים ומן הזבחים, וירצה דמם על מזבח ה'.

יהודה אפשטיין – יו"ר אגודת 'קדושת ציון' – התאחדות החרדים לדרישת ציון על טהרת הקודש.

כתיבת תגובה