למדו היטב דרשו משפט אשרו חמוץ

מספר ימים לפני הועידה השנתית של האגודה, פרסמו גורמים "קנאיים" 'קול קורא', מלא בדברי בלע ושקר. לא היינו מתייחסים כלל לכתב שטנה זה, אילולא הופיעו על ה'קול קורא' חתימותיהם של רבנים, שלכאורה חתמו על מכתב זה.

מיותר לציין, כי הדברים שנכתבו ב'קול קורא' אינם נכונים כלל. כפי שידוע לכל מי שמכיר את האגודה, מדובר באגודה של יראים ושלמים מהציבור החרדי התורני, ואין אנו עוסקים כלל ברעיונות ה'ציונות', אלא אך ורק בדרישת ציון על טהרת הקודש, בחיבת ארץ הקודש, ובחובתנו לכונן בארץ הקודש שלטון שיתנהל על-פי חוקי התורה. זאת, תוך הבאת דבריהם של רבותינו גדולי הדורות על מהות התקופה וחובתנו לפעול בה. הטיעון הנבזי, כאילו יש קרנות פילנתרופיות ציוניות שתומכות באגודה מתוך מטרה לחלן את הציבור החרדי, הוא שקר מוחלט, שניתן להפריכו בקלות.

לכן יצרנו קשר עם הרבנים שלכאורה חתמו על המכתב, וכצפוי חלקם הצהירו שמעולם לא חתמו על שום מכתב נגד האגודה, חלקם אמרו שחתמו על מכתב אחר לחלוטין ממה שפורסם, וחלקם אמרו שאכן הם חתמו על מכתב זה מכיון שלא הכירו את האגודה וסיפרו להם שמדובר בארגון ציוני שמכניס דעות פסולות לציבור החרדי.

עם זאת, מכיון שאין זו הפעם הראשונה בה גורמים קיצוניים אלו מטילים בנו דופי תוך סילוף המציאות וזריית חול בעיני הציבור, אגודת 'קדושת ציון' מבקשת מכל מי ששומע דברים שונים על אגודתנו, לא למהר ולשפוט ציבור גדול ויקר של אברכים בני תורה ותלמידי חכמים מבלי לדרוש ולחקור היטב את הדבר. נשמח להגיע למעונו של כל ראש ישיבה, אדמו"ר, דיין ורב החפץ לעמוד על טיבה של האגודה, ולפרוס בפניו את משנתנו ופעולותינו בצורה מפורטת, נשמח מאד גם אם יביעו בפנינו את דעתם אם יש נקודות הצריכות תיקון ע"פ דעת תורתם הרוממה.

ושארית ישראל לא יעשו עולה ולא ידברו כזב ולא ימצא בפיהם לשון תרמית.

כתיבת תגובה