מגילת היסוד

אגודת קדושת ציון

התאחדות החרדים לדרישת ציון על טהרת הקודש

א. אגודת קדושת ציון נוסדה כדי לאגד ולאחד את כלל יראי ה' החרדים על דברו – דורשי ציון על טהרת הקודש.

ב. אגודת קדושת ציון תפעל בקרב הציבור החרדי, לעורר הלבבות לאשר לימדונו רבותינו חכמי הדורות האחרונים, כי בדורות הללו בחר ה' לקיים את אשר הבטיחנו ביד עבדיו הנביאים, וכי שיבת ישראל לארצם, בנין הארץ, ורוממות קרן ישראל, הינם חלק מתהליך הגאולה אשר אנו מצפים לשלימותה בב"א.

ג. אגודת קדושת ציון תפעל לעורר את שומרי המצוות בארה"ק, על הצורך לפעול למען שמירת התורה, הן של כל יחיד ויחיד מישראל בחייו הפרטיים, והן של כלל ישראל בחייה כאומה, בדרך לכינון ממשלה של תורה בארה"ק.

ד. אגודת קדושת ציון תעורר את שומרי המצוות, ליטול חלק פעיל בקידום הגאולה בדרך הטבע, ע"י העלאת שארית הגולה לארה"ק, ופעילות למען השבת כל חלקי ארץ ישראל לידי שלטון ישראל בכלל, ולידי בעלות יהודית בפרט.

ה. אגודת קדושת ציון תפעל לעורר הלבבות של בני ישראל לדרישה וצפייה אמיתית לבנין בית-המקדש, מקום להשראת השכינה בישראל, וכן לעורר את ישראל להתכונן בפועל לבנין הבית ע"י לימוד ההלכות וכל הפרטים הנצרכים לבנין בית המקדש.

ו. מלבד הפעילות ההסברתית, תפעל אגודת קדושת ציון, לסייע בידי בני היהדות החרדית החפצים לקדם פעולות אלו באופן מעשי.

ז. בכל פעילות האגודה, יושם דגש מיוחד, שהכל יעשה על טהרת הקודש, על פי התורה הקדושה שבכתב ושבע"פ, וברוח חכמי ישראל המובהקים המקובלים בישראל מדור דור, בלי לותר על קוצו של יו"ד מתורתינו הקדושה, הן במעשים והן בדעות.

ח. אגודת קדושת ציון תנהג בכל אורחותיה בדרכי נועם, תוך הקפדה להיזהר בכבודם של תלמידי חכמים מכלל החוגים, ותוך כבוד לכלל קהילות ישראל שומרי המצוות.

כתיבת תגובה